SLANÝ DÉŠŤ

27.02.2021

Napsáno léta páně 18. 2. 1995 

SLANÝ DÉŠŤ

Slaný déšť skrápí mou duši
Studí jako sníh a pálí jako oheň
Když uhodí blesk v té bouři
To růže trn uvízne mi v srdci
To jako by vítr přihnal povodeň

Proč trápíš mne i sebe
Vždyť okna mé lásky jsou dokořán
Kdo však ta tvoje zakryl okenicí
Kdo chtěl tě věznit napořád

Jak v poušti, v žáru a bez vody
Cítím se po dnech čekání
Snad nezapomněl jsi - naše setkání
Snad bylo to nechtíc, ne vinou nehody

Mám strach a nevím proč chci
Ani nezavoláš a já trnu hrůzou
Co stalo se, proč nepřijel jsi
Už i básník ovanul mne múzou

Strádám, po tichu a v tichu
Šeptám v duchu slova něhy
Ztrácíš se mi v labyrintu
Láska v žáru s bělostnými sněhy

© Nienna Rose

© 2019 - 2022 | Nienna Rose | Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky