NEPOSPÍCHEJ

27.02.2021

Písnička z vlastní tvorby - napsáno v létě 1995

NEPOSPÍCHEJ

1. Stíny nás halí a věrně lžou
Dech se nám tají milostnou hrou
Dřevo už praská, akordy zní
Tak jako láska je slyšet smích

Ref: Nepospíchej, hned začnu se bát
A tichá noc je pomalu znát
Tak se dívám, snad mě máš rád
Když chceš se smát, za ruku mě brát

2. Řekls mi lásko a kytku mi dal
Do vlasů zavála mi vůně tvých řas
Lidi co známe s námi tu jsou
Proč nedát vale, městu říct stop

Ref: Nepospíchej, hned začnu se bát
A tichá noc je pomalu znát
Tak se dívám, snad mě máš rád
Když chceš se smát, za ruku mě brát

3. Zpívej tu píseň ať nahlas zní
Ještě chvíli toužím zůstat tu s ní
Kouř nás už halí, nenechá spát
Loučení bolí, nechci ti lhát

Ref: Nepospíchej, hned začnu se bát
A tichá noc je pomalu znát
Tak se dívám, snad mě máš rád
Když chceš se smát, za ruku mě brát
Fine: Když chceš se smát, za ruku mě brát

Kapo 3
Akordy Sloky: G, F, Emi, F, G, F, Emi, F, G, G7
Akordy Refrén: C, F, G, C, Dmi, G, C

© Nienna Rose

© 2019 - 2022 | Nienna Rose | Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky